Info Bisnes Burger

Panduan lengkap bagi menjalankan bisnes burger

5 Kelebihan Bisnes Burger

Bisnes jual burger tepi jalan merupakan satu aktiviti bisnes yang menjadi pilihan orang Malaysia untuk mencari duit lebih bagi menampung perbelanjaan seharian. Boleh dikatakan di mana-mana sahaja kita boleh lihat orang jual burger ni.

Saya pasti anda juga selalu lihat gerai-gerai burger berhampiran dengan rumah anda. Mungkin anda juga salah seorang pelanggan tuan punya gerai bagi menikmati burger yang sedap, biasanya di waktu malam.

Jadi apakah kelebihan menjalankan bisnes burger ini sehingga menjadi pilihan untuk dijadikan sebagai kerja sampingan?

5 kelebihan menjalankan bisnes burger tepi jalan


#Kos Yang Murah


Tidak seperti bisnes restoran dan juga gerai makan, perniagaan burger tepi jalan hanya memerlukan kos yang rendah sahaja. Berbanding dengan restoran biasa, modal permulaan untuk bisnes burger ini adalah sangat rendah. Apa yang diperlulan adalah sedikit kemahiran membuat burger sedap.

#Tidak memerlukan pekerja yang ramai


Perniagaan burger ini tidak memerlukan pekerja yang ramai untuk menjalankan bisnesnya. Biasanya kalau kita tengok, dua orang pun dah cukup untuk mula nak meniaga burger tepi jalan. Seorang tukang masak dan seorang lagi tukang bungkus. Jadi, bila pekerja tak ramai untung bersih pun lagi besar.


#Tak perlu sewa kedai


Nama pun jual burger tepi jalan, ini bermakna bisnes ni tak memerlukan kita untuk sewa kedai. Selain ia memudahkan dari segi pengurusan dan maintenance, kita dah tak perlu pening kepala untuk memikirkan bab-bab bayar sewa kedai ni. Bolehlah kita menumpukan sepenuh usaha untuk memajukan bisnes burger kita.

Contoh Gerai Burger


#Boleh buat secara part-time


Satu lagi kelebihan membuat bisnes burger ini ialah kita boleh menjalankannya secara part-time (separuh masa) sahaja. Maknanya, waktu siang hari kita boleh pergi bekerja di pejabat seperti biasa. Sementara pada waktu malam pula masanya kita menjual burger kepada pelanggan tetapa kita. Biasanya peniaga burger ni buka gerai mereka sekitar jam 6 petang hingga 1 pagi sahaja.

#Menjana pendapatan pasif

Kawan saya merupakan seorang peniaga burger tepi jalan ni. Menurut beliau, pendapatan daripada bisnes burger ini boleh mencecah sehingga 4 angka setiap bulan. Apatah lagi, beliau hanya mengupah 2 orang pekerja untuk menjalankan perniagaan tersebut. Beliau hanya perlu mengeluarkan modal dan membuat kira-kira sahaja. Bagi seorang pembantu am macam kawan saya ni, memang seronok kalau dapat pendapatan pasif dari bisnes burger ni.

Kalau nak senaraikan semua kelebihan bisnes burger ni, memang tak cukup untuk ceritakan semuanya. Tapi apa yang kita dapat simpulkan ialah bisnes burger ni kalau kena dengan caranya, memang boleh kita buat sebagai satu alternatif untuk mendapatkan pendapatan tambahan sehingga lima angka.

Ya. Kini menjana pendapatan lima angka menerusi bisnes burger adalah tidak mustahil. Apa yang anda perlukan adalah satu panduan sistematik atau blueprint ke arah bisnes jual burger yang sangat efektif dan sangat menguntungkan.

Kalau nak tahu lebih lanjut tentang panduan menjana pendapatan lima angka, anda boleh tengok di laman web panduan bisnes burger lima angka ini.

1 Komentar untuk "5 Kelebihan Bisnes Burger"

Muhammad Iman Nashriq, berumur 2tahun mengidap penyakit lelah atau asma sejak berumur 5bulan. Adik ni berulang alik ke hospital sejak umur 5bulan sebanyak 3minggu sekali untuk buat rawatan sehinggalah dia berumur 2tahun. Tapi tetap tak nampak apa2 perubahan makin sembuh ke atau makin baik,tetap sama saja. Ibu cuba memberi rawatan tradisional lain tapi tak ada juga perubahan, keadaan anaknya masih sama. Beliau bersyukur sangat apabila bertemu jus ni daripada seorang kawan, Iman tak perlu lagi dah pergi hospital buat rawatan. Batuk2 biasa ada tapi yang ketaranya Iman dah tak ada semput-semput dan sesak nafas macam dulu lagi. Kalau dulu 3kali sebulan kena pergi sedut gas, sekarang tak perlu lagi. Alhamdulillah.
..........................................................................
Dan ramai lg psakit2 yg gunakan produk ni sembuh dari masalah lutut kronik,kanser dan lain2 yg guna produk jutawan herbs ni. Ini kenyataan bkn rekaan untuk melariskan produk semata2. Benda elok harus dikongsi agar sama2 dapat manfaat,okay.

Nanti boleh hubungi En. Mohd Zuhairi dn pm sendiri testimoni2 td tu yer..๐Ÿ˜‰

9)Jadi saya mintak pd sape2 yg ada sakit kanser x kisah lah kanser apa pon...Call atau terus wasap Pengasasnya sendiri okay๐Ÿ‘‡๐Ÿป
En. Mohd Zuhairi - 017468 7570


๐Ÿ’Yg penting ubat nya MAMPU DIBELI dan mujarab..mudah mudahan aaminn..๐Ÿคฒ๐Ÿผ


Call order wasap@call- En mohd zuhairi- 0174687570

๐Ÿ˜kalau wasap lambat balas(biasa nya sebab ramai yg wasap dia.)
Tp nanti dia akn blas jugak yer..
#sharepadayangmemerlukan
#sharing is caring

 
Copyright © 2014 Info Bisnes Burger - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info